رواية حبي الاول الفصل الثاني والثلاثون 32 والاخير بقلم نيرة عبد الله
بعد ٤سنين مراد ونور بقي عندهم يوسف عندو ٤ سنين وده بقي حبيب شيمو اوووي وشيماء بتحبوا اووي وأحمد بيغير على شيماء منه ومراد ونور حبهم كل مره بيكبر عن الاول
وجه يوم التخرج بتاع شيماء وبسمه
وكانو في قاعه التخرج شيماء كانت لابسة فستان لبني ستان منفوش شويه ونور لابسة فستان بيج منفوش ونسمه فستان ازرق سك وكل واحده عمل ميكب خفيف ورقيق مع هيلز لون الفستان والطرحة لون الفستان
ومراد لبس قميص ابيض وبنطلون اسود وجزمه سوده وبرفيوم وساعه سوده
نور لشيماء مالك
شيماء وهي لابسة روب التخرج والكاب
شيماء احمد اتاخر اووي
نور زمانه جاي
بسمه ركزي على شان بينادوا الاسماء وبسمه طلعت استلمت الشهاده وشيماء ندهوا عليها وطلعت استلمتها وهي نفسها احمد يبقي معاها وبصت قدامها لقت احمد واقف ولبس بدله سوده وقميص أبيض وعمل شعره بجذابيه وبرفيوم وساعه سواده ومع بوكيه ورد شيماء فرحت اووي ونزلت ليه وكل الناس بصت عليهم
احمد مسك أيدها وباسها وبص في عيونها بحب انتى احلى حاجه في حياتي وكل عمري حبي وحياتي واول حبي ليا بنتى واختي وامي وحبيبتي وكل عمري فرحتي اني شوفتك بلبس التخرج مش قدر اوصفها انا بحبك اووي توتو كلمة بحبك قوليلى انا بدمنك وقال بصوت عالى اهو قدم الناس كلها بقولك بحبك وعمري ما حبيت ولا هحب غيرك تقبلي تتجوزيني وتفضلى معايا لاخر العمر
شيماء بدموع مواقفة
احمد نزل على ركبه ولبسها خاتم وباس أيدها وشالها ولف بيها
بعد مرور أسبوع كان فرح شيماء وأحمد
وكلهم في الفندق شيماء الميكب ارتيست بتعملها الميكب وبعد وقت خلصت وكان ميكب رقيق جداا وتحفه
شيماء حلوه اووي بجد تحفه تسلم ايدك واتصورت بالمرايا لي عليها اسمها
نور وهي لابسة فستان احمر منفوش وطرحة نفس الوان وهيلز نفس اللون يلا طيب العريس تحت
شيماء دخلت لبست الفستان
بسمه لابسه فستان بيج منفوش ايوا يلا
مراد دخل و كان لابس بدله لونها اسود وقميص ابيض وساعه سوده وبرفيوم
مراد: اي القمر ده وباس راس شيماء زي القمر ياقلب اخوكي
شيماء حضنتو انت اللي قمر ياروحي
مراد اخيرا طفلتى بقت عروسه وبالابيض كمان
شيماء شوفت بقي
بابا شيماء دخل ولبس زي مراد
ورح ليها وباس راسها وايدها زي القمر ياقلب ابوكي
شيماء حضنته هتوحشنى اوي
باباها انتى هتجيلى وانا هجيلك على طول
مروره وهي لبس فستان ابيض سك لحد الركبه وفي ديل طويل وسايبه شعرها وهيلز ابيض وميكب رقيق
مروره حضنت شيمو برفيوم يلا بقي اتأخرنا
يوسف جري على شيمو
شيماء شالته قلبي ياناس وحشتنى
يوسف وانتي كمان انتي عروسه حلوه اوي
شيماء وانتي احلى عريس في الكون
نور طب يلا ننزل
ونزلو شيمو واقفت وراها ومسكت أيده من ورا والمصور عدها و1,2,3ولف احمد شاف شيماء عيطت من الفرحه وحضنها جامد وشالها ولف بيها ونزلها
أحمد اي القمر ده
شيمو مسحت دموعها انت اللي قمر ياروحي
احمد اخير بقيت ليا
شيماء اخير ياحبيبي
ووقفوا اتصوروا وبعد وقت دخلوا القاعه على اغنيه ادخلى عمري دخلت مع باباها
وأحمد طلع واخدها
بابا شيماء خلي بالك منها دي حتة من قلبي
احمد في عيوني قبل قلبي
احمد باس راسها شيماء وايدها واخدها ونزلوا كتبوا الكتاب والماذون قال بارك الله ليكم وبارك عليكم وجمعا بينكم في خير احمد شال شيمو ولف بيها وحضنها جاامد
احمد اخير بقيت مراااتي وعلى اسمي
شيماء عيطت اخيرا
احمد من انهارده مفيش عيط في فرحه وبس شيماء حضنتو جااامد
احمد أخدها ورقصو على اغنيه ياصحاب ياغراب وبعدها قعدوا يرقص على اغنيه كتير حلوه
وفيه حد جه مبروك
شيماء وأحمد الله يبارك ف..
احمد بغضب عمر
ومش عمر بس وانا كمان
شيماء منى
عمر اه ياشيماء عمر انا كنت اناني اووي بس والله ندمت على كل حاجه واكتشفت اني حبي لرزان هو الحب الحقيقه انا اسف على اي حاجه عملتها اسف وربنا يسعدكم
منى انا اسف يااحمد انا كنت فكره نفسي بحبك بس انا اكتشفت كان اعجاب ومراهقه انا اسف
مراد خلاص بقا نبدا صفحه جديده
احمد بعد اللى عملوه
شيماء ربنا غفور رحيم احنا مش هنغفر
مراد اختى القمر
احمد بس ياعم مراتي وبيغير
نور طيب يلا نتصوره بقا
شيماء يلا واقف اتصورو
ورقصو على اغنيه على كدا بقا انا عيني عليك
وبعدها رقصو على اغنيه سهر الليالي والفرح خلص وعملوا زف اسطوريه بالشماريخ وبعدها كل واحد روح بيته
مراد لنور اي القمر ده
نور انت اللي كنت مز اووي
مراد حضنها بحبك
نور وانا بموت فيكي ويوسف جري عليهم وحضنهم
عند شيماء وأحمد
احمد اخير بقيتي في بيتي ومعايا
شيماء اخير ياحبيبي
احمد بحبك اووي
شيماء وانا بموت فيك يلا نصلى بقا
احمد طب ادخلى اتوضي
شيماء انا متوضيه عوزه اصلى بالفستان
احمد طب يلا واخدها وصلوا
احمد بحبك ياطفلتى
شيماء وانا بموت فيك
*النهايه
*انتظروا الخاتمة
حبي الاول نيره عبدالله